Äktenskap

Jag slutar aldrig  fascineras av folk som fortfarande riktigt beklagar när någon skiljer sig, ,
Jag skulle vilja veta WHY?  förstår inte folk att resan till skilsmässan är nästan samma procsess som från man möter någon, förlovar sig och sedan gifter sig ? skillnaden är att den här processen sker då i tysdnad och bakom stängda dörrar och folk skyltar inte med det på samma sätt som när dem träffat någon och dem skall gifta sig skaffa barn och hela kalaset... Det är bakåtvänt process skulle jag vilja säga, så att någon slutligen går ut med och säger att de skall skilja sig, då kommer folk och beklagar och håller på, jag tror alla som skall skilja sig är mer nojiga över andras reaktioner än över självaste skillsmässan, hur skall dem berätta, och alla jävlar som beklagar höger och vänster, folk skall tycka synd om dem och se det som "misslyckande" , ännu ett äktenskap i krasch,ooohh stackars kvinna, vad skall det bli av henne och ungarna ? och vissa till och med viskar till varann: "jaa, vi visste väl att det där aldrig skulle hålla", rädslan att "förfalla" i ögonen på andra skrämmer skiten ur många, , tanken på att  "allt dem "byggt" var i slutändan inte värt ett skit gör de mer panikångest än tanken på att inte leva med sin partner, fasaden är så fruktansvärt viktigt speciellt för kvinnor idag,  ALLA vill skylta överallt när det går riktigt bra, men det blir alltid tyst när allt rasar, det borde vara lättare idag att prata om sina problem i relationen så slipper alla tappa hakan när det där "perfkta paret" plötsligt skall gå isär, dem som verkar så lyckliga, som verkar ha allt, vad gick fel undrar andra, ju mer fasad du ger ute bland folk och sociala meier, , desto svårare blir det att ta sig ur en olycklig eller helt jävla död relation, för hur fan ska du förklra det där ? och allt detta dömande gör att vissa håller sig kvar i misslyckad äktenskap i flera år, det kan vara riktigt dååligt äktenskap, bara vi inte skiljer oss, SÅ desperata folk idag,  Skilsmässa är idag som ett frutkansvärt brottt ?!! Och om du vågar vara lycklig skild mamma så är det nått som inte står rätt till tydlgien, då tänker du bara på dig själv egoistiska människa, skilda kvinnor skall helst bära offerrollen så länge det går..   ..

Jag tycker  ist att det är TUMMEN UPP  för dem som lämnar relationer/äktenskap  som inte ger mer, det måste finnas en anledning till att man väljer att avsluta en relation/äktenskap  ,Så  varför tråkigt ?  aldrig tyckt det är minsta tråkigt för det är ingen beslut man tar för att man vaknat på fel sida, utan att man är (olycklig av flera skäl eller så känner man att man har inget utbyte utav varann längre ,  vissa glömmer bort sig själva,, vissa växer ifrån varann, vissa upptäcker att den typen av  tvåsamhet kanske inte alls var något för dem, familj hus och leka "vuxen" som nsätan är oskriven  lag att man ska sträva efter  om man är typ över 25,  man SKA vilja ha familj,  barn och bostadsrätt eller radhus eller liknande, så vad är det som säger att man inte vaknar en dag och upptäcker att jag behöver inte alls leva sådär och bestämmer sig för att gå isär, varför är DET synd ? och att inte nämna dem som   lever i ren missär med förtryck, fysisk och psykisk misshandel i relationen , eller otrohet som är så vanligt att man inte ens ryggar tillbaka när man hör och ser, varför är det då SYND att lämna relationen som är död, eller som inte ger mig något alls? eller en relation/äktenskap där man känner sig ensam, den andra har checkat ut sen länge , eller varför inte lämna ett äktenskap där vi numera lever mer som bästa vänner och inte längre har passionen för varann ? måste det alltid vara så jävla sorligt att komma till slutet av en vägskäl och säga tack och hej ?  vad är det som är så jääääävla synd egentligen  ?  enda gången det är synd är väl om man blir tagen på sängen och inte fått vara med att ta beslutet, men när chocken har lagt sig, vem vill ändå leva med någon som är färdig med en ? som inte längre har något att ge i den relationen ? det är inte synd nånstans!
 
 
Ja, det finns flera anledningar till att folk väljer att gå ur en relation ,  ingen beklagar när folk gifter sig trots att man VET att 90 % av fallet så kommer det att sluta i skilssmässa så varför ens ta svindyrt lån för ett bröllop ?,  det är sånt  jag  "beklagar"! dem flesta skiljer sig inom 5års period iaf och där står dem med dyra lån från ett bröllop vars  "bäst före datum" gått ut långt innan lånet är slutbetalt, , men alla beklagar när någon säger att dem väljer att avsluta relationen, ingen tänker att dem kanske varit olyckliga under en längre tid men hållt en fasad, många relationer är rena fasaken speciellt när det kommer till sociala medier , bättre att säga grattis och fantastiska lyckoönskning till personen som  ÄNTLIGEN  tagit mod till sig att avsluta äktenskap som inte har mer att ge, varför ska man välja att fortsätta vara olycklig eller leva i en osund relation  för att det ser "rätt ut"?   även om du sätter  ring på förhållandet så  är det ingen garanti, det är relation som vilken som helst , det är innehållet av er relation som spelar roll i slutändan , ibland håller det längre, ibland kortare, det innebär inte att det inte varit fantatiskt så länge det varade, , grattis skulle jag säga ist, när den "olycklige" väljer att släppa taget! Livet tar inte slut, och det är inte din första relation, ALLA har någon gång lämnat en relation, och ni har säkert en ny partner idag, var det att beklaga nu i efterhand när ni ser tillbaka ? det tar dig till nya platser, nya höjder av känslor, du har rätt att söka efter lyckan på olika platser,  Vi byter ut vänner genom livet och vi byter ut relationer, det är bättre att aldrig nöja sig och alltid kräva sin rätt att vara 100% nöjd med sitt val av partner som man spenderar så fruktansvärt mkt tid med, varför ska jag då "nöja mig"? vara tacksam att jag får gå runt där med hans ring på fingret bara ingen vet mkt relationen har ruttnat genom åren,? Herreguuuud  jag  kan så gott som  köpa mig själv en ring  om det är en jävla ring jag vill ha utav livet !  Give me a fucking break liksom! Varför är kvinnor så jävla desperata efter den där jääääävla ringen ? jag har ALDRIG förstått storheten av kvinnans fascination av en jävla ring...  den fascinationen gör att kvinnor gör vad som helst för att hålla kvar den där jävla ringen på fingret, jaa blev man ingen intressant person måste man åtminstone ha en ring på fingret som säger att man har "lyckats" hitta en man som åtminstone älskar en.. HAHAHAHAHH!!!!

Blir så förbannat trött när jag hör hur folk jäääämt beklagar skilsmässor  utan att ens fråga om personen i fråga ens är tillfreds med sitt beslut, jag säer aldrig att jag beklagar när en relation är slut, jag brukar alltid fråga , hur känner DU dig i den här nya situationen ? känns det som rätt beslut så brukar jag vilja bara puscha och höja deras beslut, fler skulle klara sig lättare från en tuff äktenskap om folk verkligen visar att ett nytt liv och en annan del av livet väntar, ,nya vägar väntar, slutet är inte här, men ist uppträder folk som någon har dött, och i vissa relationer känns det såklart som någon verkligen har dött i familjen när en relation tar slut, oftast är det när det är plötsliga beslut där någon tex har varit otrogen och man har inte gjort sig mentalt förbered för att lämna och byta liv , folk tar ju så jävla för givet att efter ringen på fingret så är det just det livet dem skall leva föralltid coh deras värld rasar när den andre kommer och säger att dem vill checka ut, vad menar han nu? vi skulle ju leva tillsammans föralltid, vad skall jag göra med mitt liv nu ? ahhahahah så typisk kvinnor-reaktion, så du gör det inte lättare för den som behöver gå genom den tuffa tiden genom att hålla på att beklaga och hålla på, påminn de ist om allt dem var innan dem gick in i den relationen som nu lider mot sitt slut. oavsett om barn är inblandade eller ej,  

Folk är SÅ rädda att komma från ett "splittrat hem", och inte längre tillhöra "kärnfamiljen",  eller att barnen ska bli "skillsmässobarn osv, men det är heeelt okej att växa upp som barn  i ett splittrat hem? bara det är 2 föräldrar under samma tak? WOW ! är det verkligen barnet ni tänker på eller är det att inte tillhöra "kärnfamiljen" och hålla fasaden ? den frågan är känslig, har jag förstått :)   Alla som funderar på att skiljas, VÅGA TA STEGET, DO IT, det finns skäl till att du grubblar,  du har ETT LIV, både innan honom och du kommer ha ett liv efter äktenskapet, kanske det bästa beslutet du någonsin kommer ta, och om det är relation du vill ha, jaa då finns många MR"RIGHT" out there om det är verkligen vad du är ute efter,  det är INTE VÄRT att nöja sig under  din resa genom livet, , kasta bort sitt liv på en relation som lämnar endast taskig eftersmak, vad fan är det för sorligt liv ?!
 
Jag lovar att älska dig till döden skiljer oss åt"   säger folk så stolta,
NEJ tack säger jag, jag går hellre en vägskäl med dig så länge som vi båda vill dela vägen tillsamman, , inget krav att älska mig hela livet ut, älska mig så länge din kärlek är äkta och ren och passionen är levande , älska inte mig under "tvång", när du inte älskar mig längre, släpp min hand, det är helt okej, det är inget misslyckande, misslyckande är om du skulle stanna kvar och känna dig tvugen att älska mig, tvång att kyssa mig, tvungen att dela säng med mig samtidigt som du drömmer om ett bättre liv, DET om något är ett misslyckande,    jag vill inte äga någon , och vill inte bli ägd i "kärlekens namn",! 
 
  
30 kommentarer
www.teresia87.blogg.se

SÅ bra skrivet! Jag håller helt med dig. Man behöver inte se det som ett misslyckande att man väljer att gå skilda vägar. Sånt är livet. Vi möter människor och vissa följer oss för alltid medan andra försvinner längst vägen. Försök hylla det fina som en gång fanns och se det som en lärdom i livet. För vi lär oss alltid nya saker tillsammans med nya människor :)

V

Alltså så Jävla bra skrivet,
ryser, för det är precis så jag också resonerar!
BRA skrivet !!!

THERESA WILLIAMS

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: [email protected] du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom [email protected]

Svar: vad är detta för ett dåligt skämt !
Chanel

harper

Jag heter Harper från Sverige, jag var så kär i min pojkvän tills jag upptäckte att han fuskade på mig med en annan tjej från sitt jobb, jag blev skadad och hjärtat brutet när han kallade det slutade med mig, jag var känslomässigt nere så en dag jag surfar via internet såg jag flera poster om DR ADODO hur han hjälper människor att återställa sina äktenskap och förhållande så jag kontaktade honom omedelbart för att jag var så desperat, han svarade och berättade för mig vad jag behövde göra som jag gjorde utan att tveka så efter tre dagar ringde min pojkvän mig på telefonen och började be om ursäkt för allt han hade lagt igenom mig. Jag kan nu med glädje säga att jag är i ett förhållande för att Dr Adodo berättade för mig att min pojkvän inte kommer att leva någonsin igen och nu är han den enda han tycker om, så om du i samma situation rådgör, kontaktar du Adodo idag på hans email: Adodospelltemple eller ring honom på +1 661 704 3225

Birgitta

TACK TO DR ISIKOLO FÖR ATT HJÄLPA MIG SPARA MIN RELATIONSHIP. God dag, jag heter Birgitta och bor i Norge. Detta är en mycket lycklig dag i mitt liv med hjälp av Dr.Ere har givit mig genom att hjälpa mig att få min skilsmässa make tillbaka med sin magiska kraft och kärlek stava. Jag var gift i 5 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter skilsmässa men när jag kom över Dr ISIKOLO email ([email protected]) på internet om hur han hjälper så många människor att få sina ex tillbaka och hjälpa till att fixa relation.och få människor att vara lyckliga i sitt förhållande. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning berättade han för mig att han kommer att hjälpa mig med min situation och här firar jag nu eftersom min man har förändrats helt för gott. han började ber mig att förlåta honom att han är mycket ledsen för allt, jag blev verkligen förvånad och var också glad, så det var så jag förlåter honom och nu lever vi tillsammans lyckligt än någonsin tidigare och han vill alltid vara hos mig och kan inte göra någonting utan min nutid. Jag är verkligen nöjd med mitt äktenskap, vilken stor fest. tack DR ISIKOLO som hjälpt mycket, om du behöver hans hjälp kan du kontakta honom via e-post: [email protected] eller lägga till honom på whatsapp hans telefonnummer är +2348133261196.

Svar: FUCKING LOOOOOSER!
Chanel

THERESA WILLIAMS

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom, men jag är den typ som aldrig trodde att jag stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}

Svar: KYSS BOLLEN!!
Chanel

THERESA WILLIAMS

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}

marria


Tack vare {dr.obho} är han en stor stavningskastare som tog med mig min ex-man. Jag vill berätta för alla om mitt möte med ([email protected]) som tar tillbaka min ex-älskare inom 2 dagar. . För tillfället har jag inget att säga än att uppskatta dr.obhos goda verk, som du enkelt kan nå genom den här e-postadressen: ([email protected])

Återigen kontakta detta mail .......... [email protected]

Du kan också nå mig genom det här numret för bekräftelse +19136084584

Victoria Amani

HERREGUD!! Det här är verkligen ett chockerande och ett genuint vittnesbörd. Jag besökte ett forum här på internet den 15 april 2018, och jag såg ett underbart vittnesbörd om denna kraftfulla och stora stavningskastare som heter Dr Isikolo på forumet. Jag trodde aldrig det för att jag aldrig hört eller lärde mig någonting om stava eller magi innan .. Inte en själ skulle ha kunnat påverka mig om magiska stavar, förrän Dr Isikolo gjorde det för mig och återställde mitt äktenskap 8 år tillbaka till mig och tog med mig min make återvände till mig precis som jag läste på Internet. Jag var verkligen förvånad och chockad när min man knepade ner och bad om förlåtelse och för att jag skulle acceptera honom tillbaka. Jag är väldigt liten i uttryck och jag vet inte hur mycket att förmedla min uppskattning till dig Dr Isikolo du är en Gud skickad till mig och hela min familj .. Och nu är jag en glad kvinna igen tack för ditt bra jobb och för att återställa lycka till mitt hem ..
HÄR ÄR Dr Isikolo HANS EMAIL: [email protected]. FÖR NÅGOT SOM HJÄLP. ELLER RINGA Hans Whatsapp +2348133261196.

Svar: Kyss Jävla bollen idioter !!!!!!!!!!!!!!!!
Chanel

filip leon

HI alla jag heter Filip Leon, Dr Isikolo har fått mig att tro att man fortfarande kan stiga igen även när de faller. Dr Isikolo hjälper mig att ta tillbaka min ex fru med mitt barn efter 8 månaders brutet förhållande och nu är jag och min familj nu lyckligtvis tillsammans igen. allt tack gå till honom på grund av den kraftfulla kärleksspell Dr Porosky kastade för mig. Dr Porosky är en välkänd kärlekstrollare över hela världen. han är väldigt viktig i samhället eftersom han har befogenhet att återställa brutna förhållanden och ta tillbaka ex lover alla inom 2 dagars utrymme. Om du behöver hans hjälp kan du kontakta honom på hans email: [email protected] eller WhatsApp Number: +2348133261196

han kan hjälpa dig att kasta sorter av stava med bra resultat

(1) Om du vill ha din ex tillbaka.
(2) om du alltid har dåliga drömmar
(3) Du vill bli befordrad på ditt kontor.
(4) Du vill att kvinnor / män ska springa efter dig.
(5) Om du vill ha ett barn.
(6) Du vill vara rik.
(7) Du vi

elizabeth james

Jag heter Elizabeth James, är från USA, jag är här för att vittna om det goda arbetet med AROZA SPELL CASTER & SPIRITUAL TEMPLE.
Jag har varit äktenskap i tio bra år och inget barn och och min man hotade att skilja mig och gifta mig med en annan kvinna.
Jag träffar en vän som introducerade mig till Dr Aroza som hjälper till att ställa en stavning och jag var gravid och lever nu lyckligt med min man och barn.
Passerar du genom problem som .....
Andliga problem
Traditionella ritualer
Äktenskapsproblem
Pengar stavar
Barreness
Skilsmässa lösningar
Attraktion
Sysselsättning
Rättsfall
Revevge
Hälsoproblem
Känner du att du inte har någon framtid?
Har du förlorat iver för livet?
Känner du att du förlorar den?
Ständigt drabbar du av otur?
Söker du kärlek, vänskap vill en tidigare älskare återvända eller en nuvarande älskare att begå?
Kontakta sedan AROZA SPELL CASTER & SPIRITUAL TEMPLE
Ring eller WhatsApp +79267785378
E-post. [email protected]
Skype. Aroza tempel
Facebook: Arozatemple2

Condilla Vincent

Jag är fru Condilla. Vincent från Förenta staterna, jag vill dela ett vittnesbörd om mitt liv för var och en. Jag var gift med min man Anthony, jag älskar honom så mycket att vi har varit gifta i sju år med två barn. När han gick på semester till Frankrike hänvisade han till en kvinna som heter Ashley, han berättade för mig att han inte längre är intresserad av vårt äktenskap. Jag var så förvirrad och letade efter hjälp, jag vet inte vad jag ska göra förrän jag träffade min vän Maria, och jag sa till henne mitt problem. Hon berättade för mig att hon inte skulle oroa sig för att hon hade ett liknande problem tidigare och presentera mig för en man som heter profeten TAKUTA som slog en spell på sin ex-pojkvän och tog honom tillbaka till henne efter 3 dagar. Maria ber mig att kommunicera med profeten TAKUTA. Jag kontaktade honom för att hjälpa mig att ta min man tillbaka och han ber mig att inte oroa sig för att hans förfäder gudar slåss mot mig. Han berättade för mig att han efter tre dagar skulle gå med mig och min man tillsammans. Efter tre dagar ringde min man mig och sa till mig att han letade efter saker med mig igen, han överraskade mig när jag såg honom och han började gråta för förlåtelse. Vid denna tidpunkt är jag den lyckligaste kvinnan i världen av vad den här stora profeten gjorde för mig och min man, du kan kontakta hans email: ([email protected]). Eller whatsapp .. honom i det här numret. (2348165186811). Vänligen kontakta honom om något problem, till exempel:
(1) Om du vill att din ex ska komma tillbaka
(2) om du alltid har dåliga drömmar
(3) Du vill bli befordrad på ditt kontor.
(4) Om du vill ha ett barn.
(5) växtbaserade läkemedel
(6) Du vill vara rik.
(7) Du vill knyta din man / fru för att vara hans för evigt.
(8) Om du behöver ekonomisk hjälp.
(9) Låt folk lyda dina ord och göra vad de vill ha
(10) ETC-falllösning
Kontakta honom igen på ([email protected]) eller whatsApp .. honom på detta nummer. (+ 2348165186811). och bli välsignad.

Ash

Här kan du ändra kostnaden för all tro. Om du behöver andlig hjälp, stava caster för att bota alla slags sjukdomar, graviditetsförtrollning, finansiell stavning, företagsfrämjande stavning, ex-spell, kärleksspell, hämndsstavning, lupus och många fler . Då är du välkommen till mitt växtbaserade hem. DM 💖 för någon andlig hjälp, kontakta mig på WhatsApp +1 (760) 227-6948 eller E-post: [email protected]

Lucy

Hej killar, hur jag fick min exman tillbaka snabbt, Dr.Padman älskar stavning gjutning verkligen fungerade! Min man lämnade mig för en annan kvinna för tre månader sedan och sedan dess har mitt liv fyllts av smärta och hjärtsvikt eftersom han var min första kärlek som jag har tillbringat hela mitt liv med. En vän till mig berättade för mig att han såg några vittnesmål om en stavslipare som heter Dr.Padman att han kan få tillbaka älskare inom några dagar, jag skrattar och sa att jag inte är intresserad men på grund av den kärlek som min vän hade för mig, hon konsulterade den stora prästen för min räkning och till min största överraskning efter 11 timmar senare ringde min man mig för första gången efter tre månader att han saknar mig och att han är så ledsen för allt han fick mig att gå igenom. Han kom tillbaka till mig och nu är vi glada tillsammans. Jag kan fortfarande inte tro det, för det är väldigt otroligt. Tack Dr.Padman för att du fick tillbaka min älskare och även till min vackra vän som gick med på min vägnar, för alla som kan behöva hjälp av den här fantastiska Dr här är e-postadressen: [email protected],
du kan också ringa honom eller lägga till honom på Whats-app: 2348053823815,

mercy lynch

mitt namn är raheal från Seattle WA. Jag har varit skilsmässa i 2 månader efter att ha varit gift i 3 år. min man lämnade mig och gick tillbaka till sin ex fru som faktiskt lämnade honom för sin ex make. hon lämnade sin man och kom sedan för att förstöra mitt äktenskap, jag och våra fyra barn är ledsna och deprimerade och tittar på dörren och fönstret varje dag och väntar och tror att min man skulle komma till sinnet ... men det gjorde han aldrig. Vad? min syster som bor i Kalifornien berättade för mig om en psykisk som heter +1(505)900-0853 eller emil [email protected] den här stavspelaren gjorde en trollformel för mig som fungerade på 24 timmar. min man kom tillbaka nästa dag och vägrar att gå tillsammans tills jag förlåt honom. Jag ringde poliserna på honom och han började gråta att han vill ha mig tillbaka att han är ledsen för att ha försummat sin familj för en kvinna som lämnade honom för en annan man. det har gått fyra dagar nu och han vill fortfarande ha mig tillbaka eller så skulle han inte äta alls. han sa att han skulle svälta och dö om jag inte tar tillbaka honom. det här spelljudandet är fantastiskt, jag är så glad att min man vill komma tillbaka med alla medel. Jag älskar det här stavhjulet för att hjälpa min familj.

Bridget Helen

Kärlek är vacker när du har någon att dela den med, 💝💝 Dr. Ekpen ogiogun är en mycket äkta caster och en mycket unik och kraftfull man av visdom. Jag blev alltid gravid eftersom jag hade fertilitetsproblem. Min man skilde mig från det för det. Jag var så orolig och grät fortfarande och tänkte till och med att begå självmord, men en vän till mig visade mig en stor man med namnet Dr Ekpen ogiogun som också hjälpte henne att lösa hennes problem. Hon gav mig sin e-post och jag kontaktade henne och förklarade allt. Han försäkrade mig att det skulle hjälpa och att jag inte borde oroa mig. Dr Ekpen ogiogun väckte glädje i mitt liv och min familj genom att föra min man med sina andliga krafter, genom att bli gravid, genom att bota min systers cancer, också genom att bota min kusins ​​mi-virus med sina krafter. special, och min svoger vann också ett lotteri på 2 miljoner dollar. Dr. Ekpen ogiogu är verkligen en begåvad, otrolig och väldigt bra man som verkligen vet hur man gör sitt jobb bättre, och utan honom, hur skulle mitt liv vara? Dr. Ekpen ogiogun, tack så mycket och jag kommer aldrig att sluta prata om hans fantastiska arbete. Ord kan inte uttrycka hur mycket de har gjort bra för mig och min familj och jag tror att till och med tusen ord inte kommer att räcka för att beskriva ABUS goda gärningar. Om du behöver andlig hjälp, varför springer du inte till Dr. Ekpen ogiogun? Kontakta bara Dr Ekpen ogiogun i din e-post: (
[email protected]) Och det kommer att hjälpa dig. Dr Ekpen ogiogun är ofarlig, säker och säker, så kontakta honom nu och få hans lösning. Tack Dr. Ekpen ogiogun, jag är mycket tacksam att kontakta dig nu, [email protected] eller ditt WhatsApp-nummer +2348108933275 ..

Bridget Helens vittnesbörd

Agure Marian

Jag är Agur vid namn; Jag är så glad för det underbara arbete DR ADELEKE kraftfull spell som förde oss samman. Om det inte vore för honom mitt liv skulle ha varit olycklig idag. Tack för all din hjälp. Om du behöver hjälp i ditt äktenskap tveka inte att kontakta e-post honom på e-post; ([email protected]) eller ring och whatsapp honom på (+27740386124 )

elizabeth james

Tjena! Jag heter Elizabeth James kommer från slovenska. Jag förlorade min man till en annan kvinna efter 4 års äktenskap. Vi hade ett härligt äktenskap men han startade ett förhållande med en medarbetare som jagade honom. Han bor i närheten av sitt arbete och vägrade att prata med mig eller komma hem. Jag var så förstörd och hade svårt att klara. Jag blev väldigt orolig och behövde hjälp. När jag surfar på Internet en dag kom jag över en kommentar av Mary som föreslog att Dr JAJA hjälpte henne att lösa sina äktenskapliga problem, återställa trasiga relationer och så vidare. Så jag kände att jag borde prova honom. Jag kontaktade honom och han gjorde en förtrollning åt mig. 48 timmar senare kom min man till mig och bad om ursäkt för de fel han gjorde och lovade att aldrig göra det igen. Ända sedan dess har allt återgått till det normala. Jag och min familj bor tillsammans lyckligt igen ... Allt tack till Dr JAJA. Om du behöver en trollformell som kan ge en trollformel som verkligen fungerar, föreslår jag att du kontaktar honom. Han kommer inte att göra dig besviken. Jag ger dig 100% garanti för att han hjälper dig. Hans e-postmeddelande [email protected] eller lägg till honom på whatsApp +79091598264 Tack Dr.JAJA.

Marie

Introducerades för en stor trollformel som heter Dr Mustafa ([email protected]) Whatsapp honom på (+37258436980). På mindre än tre dagar såg jag underverk, min älskare kom tillbaka till mig och mitt liv kom tillbaka precis som ett färdigt pussel ... är så glad

Lucia Alexander

KÄRLEK STAVAR SOM FUNGERAR PERFEKT OCH FÖRVARAR PERMANENT TIDLIGT.
Jag delar detta vittnesbörd till partners som lider i deras relationer eftersom det finns en bestående lösning. Min man lämnade mig och våra 2 barn för en annan kvinna i 2 år. Jag försökte vara stark bara för mina barn men jag kunde inte kontrollera de smärtor som plågade mitt hjärta. Jag var sårad och förvirrad. Jag behövde hjälp, så jag gjorde en undersökning på internet och stötte på en webbplats där jag såg att DR ISIKOLO, en trollformel, kan hjälpa till att få älskare tillbaka. Jag kontaktade honom och han gjorde en speciell bön och trollformler för mig. Till mina överraskningar kom min man tillbaka efter två dagar. Det var så vi återförenades och det fanns mycket kärlek, glädje och fred i familjen. Du kan också kontakta DR ISIKOLO, en kraftfull spell-caster för lösningar på hans e-postkontakt: [email protected] Du kan också Whatsapp honom på +1(725)240-4536

Nora

Tack så mycket LÄKARE ISIKOLO för att du fick min fd pojkvän att komma tillbaka till mig. Jag skriver detta underbara vittnesbörd om den här mannen. Han fick alla mina önskningar att gå i uppfyllelse. Min pojkvän och jag dejtade i mer än 3 år och även om vi hade haft så många bråk men vi tänkte aldrig på ett uppbrott. En dag ringde han mig över telefonen och berättade hur han är trött på förhållandet och inte kan se någonstans som vi är på väg till. Månader har gått och min pojkvän kontaktade mig inte längre och jag hörde inte av honom längre och hans mobiltelefon kopplades bort. Jag visste att jag måste söka hjälp på grund av den så mycket kärlek jag har för honom. Jag kontaktade denna fantastiska stavningshanterare eftersom jag aldrig har kontaktat någon tidigare och jag berättar att efter en två dagars kontakt ringde min ex -pojkvän till mig och bad om att få träffa mig och nästa morgon och vi är glada tillsammans med hjälp av denna fantastiska stavningshjul kallad DOCTOR ISIKOLO. Jag lovade att manifestera dina verk för alla och kontakta den här mannen för att hjälpa dig på: [email protected] eller hans WhatsApp honom på: +2348133261196.

ALEXIA

Hej allihop, jag är väldigt glad över att få klippa detta mitt fantastiska vittnesbörd om hur präst Oseremen tog tillbaka min man, jag har levt i helvetet de senaste 2 åren sedan min man lämnade mig, jag såg ett vittnesbörd från en kvinna online om hur Prist Oseremen återställer hennes man tillbaka till henne, så jag bestämde mig för att också kontakta honom via hans e-post [email protected] han lovade att han skulle ta tillbaka min man om 48 timmar, först trodde jag inte på det till 100% men jag har inget val, sa han mig vad jag skulle göra vilket jag gjorde, på en trogen morgon när jag förberedde mig för jobbet såg jag min man framför huset att jag blev så förvånad, han började tigga mig att förlåta honom, jag hade inget annat val än att förlåta honom och nu lever vi lyckliga tillsammans.
Jag vill också att du där ute som också står inför samma äktenskapliga problem också kontaktar honom för hjälp och jag tror att han kommer att hjälpa dig. här är hans kontakter. Mejla [email protected]

Camila Benas

Jag är imponerad av DR ISIKOLOs goda gärningar. Det här händer mig verkligen. Jag har min ex man tillbaka. Jag heter Camila Benas. Gud använde verkligen den här mannen för att hjälpa min situation. Snälla, hör mina ord om du letar efter en trollformel som kan hjälpa dig, kontakta Dr Isikolo. Han är den bästa trollformaren som kan hjälpa dig idag. För två år sedan hade jag och min man ett enormt bråk som ledde till vår skilsmässa. Det var ett helvete för mig och min pojke att vi var tvungna att flytta till en annan stad. Jag blev ensamstående förälder. Jag kontaktade bara Dr Isikolo för ungefär en vecka sedan när jag berättade för honom om min situation och han sa åt mig att inte oroa mig för det och jag följde hans rutiner och han gjorde sitt arbete. Inom två dagar kom min före detta man tillbaka till mig. Det hände en tisdagsmorgon när jag fick ett samtal hemifrån (mina föräldrar) att han har letat efter mig. Jag accepterade att han skulle komma till min plats och bad mig om ursäkt när jag knäböjde framför vår son. Jag visste direkt att den här mannen har hjälpt mig. Jag är en väldigt glad kvinna med allt som hänt i mitt liv. Om du vill kontakta en trollformler, träffa Dr Isikolo och du kommer att bli förvånad över de fantastiska förändringarna i ditt liv. Hans e-post är [email protected] Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196. kontakta honom så svarar han dig.

elinagilbert

Jag har varit så deprimerad och illa sårad de senaste fyra månaderna efter att ha förlorat min man till en annan kvinna och min penningsituation förvärrades också så mycket att jag trodde att jag skulle behöva ansöka om konkurs. Jag hade en enorm skuld och jag visste inte vad jag skulle göra. Av fullständig och total desperation kontaktade jag så många av de så kallade individerna som lovade kraftfull magi, häxkonst eller svart magi. Ingen av dem fungerade och ingen var så underbar, tillgiven och varm som Dr ozalogbo har varit. Han är definitivt annorlunda än de andra trollformlernas och jag kände omedelbart hopp och styrka från att höra om löftena han hade att erbjuda. Han bär en luft av renhet och gudomlig styrka som är lika ren och fräsch som snö på marken. Jag bad om Dr ozalogbos mest kraftfulla trollformler och jag blev direkt lättad över att jag hade någon som löste mina problem åt mig. Hans besvärjelser gjorde underverk och jag är nu tillbaka med min man och mina pengar problem löste sig efter att ha vunnit på lotteriet. Dr ozalogbo, jag har ingen aning om vad jag skulle ha gjort utan att du var där för att hjälpa mig. Här är hans e-postadress [email protected] eller WhatsApp +2348162562991 hans Facebook-sida; https://www.facebook.com/Drozalogbo/ han kan hjälpa dig med vilken situation du än står i, som han har gjort för mig.....

katewillfred

Är Kate från Kanada, jag vill dela med mig av min fantastiska upplevelse för hela världen om hur jag fick min älskare tillbaka i famnen efter att vi lämnat i 4 år. Jag lärde mig aldrig att jag kunde ha honom tillbaka i mitt liv förrän jag träffade den här fantastiska mannen heter Dr ozalogbo som visade mig sanna besvärjelser, jag och Larry gjorde slut för 4 år sedan ända sedan jag inte har varit mig själv även om jag har varit i flera relationer har jag inte sett vem som är lika bra som Larry, så ända sedan jag har tänkte på honom, så jag var tvungen att berätta för min vän om hur jag känner för Larry att jag önskar om jag kunde få honom tillbaka i famnen, så det var när min vän berättade för mig att hon läste en kärleksrecension häromdagen när hon såg hur någon kommenterade hur hon fick tillbaka sin älskare med hjälp av en man som heter dr ozalogbo. Så det var så jag sa åt henne att visa mig sidan där hon läste recensionerna så det var så hon visade mig och jag såg så många recensioner om denna fantastiska man hur han hjälpte många människor även sjuka, utan att slösa bort någon gång direkt. samlade hans kontakt och ringde honom och berättade vad jag vill, han bara skrattade över det och sa till mig att inte oroa mig för att han skulle komma tillbaka till mig, så det var så jag väntade för att se vad som kommer att hända, så överraskande nog fick jag ett samtal från Larry. Jag var som att det här är en dröm, men insåg senare att det var verklighet, Larry grät och bad i telefonen att han saknade mig mycket att jag skulle komma tillbaka till hans liv, jag var som om detta är sant? tills han kom till mitt hus och gick på knä och vädjade till mig att jag skulle förlåta honom, så det var så vi förenades igen med hjälp av stora ozalogbo, och nu är vi lyckligt gifta, tack vare dr ozalogbo för vad han har gjort för mig, om du behöver hans hjälp kan du kontakta honom genom; [email protected] eller mobilnummer +2348162562991

tracy

Jag trodde aldrig på kärleksbesvärjelser eller magi förrän jag träffade denna trollformel en gång. när jag åkte till Afrika i år på en affärsresa. jag menade en man som heter dr.ozalogbo, han är mäktig han kan hjälpa dig att besvärja dig för att få tillbaka din kärlek som är borta, missköter sig älskare letar efter någon att älska dig, ta tillbaka förlorade pengar och magiska pengar trollformel eller trollformel för ett bra jobb .Jag är nu lycklig och ett levande vittnesbörd för mannen jag hade velat gifta mig med lämnade mig 3 veckor före vårt bröllop och mitt liv var upp och ner eftersom vårt förhållande har pågått i 2 år... jag älskade honom verkligen, men hans mamma var emot mig och han hade inget bra betalt jobb. så när jag träffade den här trollformaren berättade jag för honom vad som hände och förklarade situationen för honom.. först var jag tveksam, skeptisk och tveksam, men jag gav det bara ett försök. och i 6 dagar när jag återvände till New York, min pojkvän (är nu min man) ringde han mig själv och kom till mig och bad om ursäkt att allt hade lösts med hans mamma och familj och han fick en ny anställningsintervju så vi borde få gift...jag trodde inte på det för trollformaren bad bara om mitt namn och min pojkväns namn och allt jag ville att han skulle göra... vi är lyckligt gifta nu och vi väntar vårt lilla barn, och min man fick också en nytt jobb och våra liv blev mycket bättre. om någon behöver trollformaren för lite hjälp, maila till [email protected] eller ring honom på +2348162562991

Claire Emerick

Det började från små missförstånd varefter han sa till mig att det skulle vara bra att ta en paus, vilket jag tror blev till ett uppbrott. Han letar inte längre efter mig. Detta gav mig sorg eftersom vi har varit tillsammans sedan gymnasiet och han var min första och enda kärlek. Jag sökte efter hjälp överallt på internet och sedan såg jag så många människor lägga ut vittneskommentarer om Dr Ilekhojie, jag fick hans kontakt genom en av kommentarerna och pratade med honom om min situation och han förklarade processen för försoning och hur han kommer att hjälp mig att försonas med honom på tre dagar. Det har gått exakt en månad och jag har kontaktat honom nu och allt har varit perfekt och jag var tvungen att skicka ut detta meddelande eftersom han förtjänar alla goda ord för att han hjälpte mig. Jag lämnar här hans kontakt för dig att be om hjälp E-post: [email protected] eller kontakta honom på Whatsapp +2348147400259

Marryna

Det började med små missförstånd varefter han sa till mig att det skulle vara bra att ta en paus, vilket jag tror blev till ett uppbrott. Han vill inte ha mig längre. Det gjorde mig ledsen eftersom vi hade varit tillsammans sedan gymnasiet och han var min första och enda kärlek. Jag sökte över hela internet efter hjälp och såg så många människor som publicerade vittnesmål om Dr Alashira, jag fick hans kontakt genom en av kommentarerna och pratade med honom om min situation och han förklarade försoningsprocessen och hur han kommer att hjälpa mig att försonas med honom i tre dagar. Det har gått exakt 3 månader sedan jag kontaktade honom nu och allt var perfekt och jag var tvungen att posta detta för han förtjänar alla de rätta orden för att hjälpa mig.
Han är WhatsApp: +2348115720823..
E-post: [email protected]

Marryna

Det började med små missförstånd varefter han sa till mig att det skulle vara bra att ta en paus, vilket jag tror blev till ett uppbrott. Han vill inte ha mig längre. Det gjorde mig ledsen eftersom vi hade varit tillsammans sedan gymnasiet och han var min första och enda kärlek. Jag sökte över hela internet efter hjälp och såg så många människor som publicerade vittnesmål om Dr Alashira, jag fick hans kontakt genom en av kommentarerna och pratade med honom om min situation och han förklarade försoningsprocessen och hur han kommer att hjälpa mig att försonas med honom i tre dagar. Det har gått exakt 3 månader sedan jag kontaktade honom nu och allt var perfekt och jag var tvungen att posta detta för han förtjänar alla de rätta orden för att hjälpa mig.
Han är WhatsApp: +2348115720823..
E-post: [email protected]

Arvid Oloffson

Jag är en gift man som hade ett missförstånd med min fru eftersom vi inte kunde föda barn. Jag blev förblindad och förolämpade min fru genom att berätta för henne att hon är orsaken till allt. Men jag visste aldrig att någon annan var orsaken till problemet. En dag tänkte jag på saker och jag ringde min fru för att fråga henne var våra problem kom ifrån. Hon visste aldrig vad hon skulle säga, som man orkade jag inte längre så jag förklarade saker för en vän som introducerade mig för en andlig man vid namn Voodoo Lord som skulle ge mig en lösning som jag inte kommer att ångra i livet. Jag kontaktade den andlige mannen, förklarade min situation för honom och han berättade för mig vad som behövde göras. Efter en månad blev min fru gravid och jag var väldigt exalterad över det eftersom det är vad jag har väntat på i flera år, allt tack vare Voodoo Lord för det fantastiska han gjorde för min familj. Var inte blyg för dina livsproblem, kontakta Voodoo Lord på Whatsapp: +2348097014925.... maila [email protected] för att åtgärda eventuella problem som stör dig.