Sundayfun

 
Hängde med L gudfar H.enrik idag och var ute i det gröna för att sedan hänga hos han en stund, tog härliga bilder på han och L:éon när de körde typ av hinderbanor , Dem var grymma teamet and i was the outsider hahaha!
 
Efterått träffade jag och min "landskvinna" V.anessa ihop med våra kids och åkte till Ikea och lät ungarna leka av sig massor och sedan bjöds det på IKEA Food!  Bra söndag men som vanligt blev det ovanligt sent !
Men  Tiden skrämde inte iväg mig, jag hade bestämt mig, Innan helgen är över skall jag ha gjort dolma, hade redan köpt grejer till Dolma sen i tordags men inte funnit en munit över att göra dolma tyvärr, så sent ikväll satte jag igång, envisa lilla moi!!!!  det står på spisen nu, ska avnjutas imorgon ist, kanske har jag tur att prova lite senare för jag tänker sätta på beckfilm nu och ha riktig nattmys, Loove it, men imorgon upp tidigt, mindre skoj men jag behöver detta! Bryr mig inte om jag är uppe hela natten, I Need Beck time!
 
1 kommentar
Emmy

😍😍😍stiliga pojkar :)