State Of Fun-

 
Idag spenderade vi dagen i An.gereds "nya" och omtalade lekpark,
Tydligen är detta stället relativit  nytt ställe ( byggdes nog klart 2015 eller 2016 kanske) och där finns det en hel del kul för barna, Mycket folk och jag förstår nu varför så många har tipsat om detta ställe!
Spring i bena på ungarna, klättring, vattenlek, enorm gräsmatta, perfekt ställe att ta med sig picknick  och spendera dagen där med mycket kul  för ungarna,
Nu blir det att upptäcka många av dem andra lekplatserna i Gbg, över 180 lekplatser , vissa mindre än andra såklart, men jag vägrar vara en sån mamma som nöjer mig med "slottskogen", slottskogen is perfect , Men seriös, mycket roligare att upptäcka nya så kan man vällja ut några favoriter i slutändan och gå tillbaka till, Vi åker helt klart tillbaka till den här lekplatsen, oh såklart slottskogen med , självklart :D We Liike it Big time!
 
 Nu har jag gjort skagenröran och imorgon bitti blir det att göra smörgåsar med skagenröran  och packa ihop väskan med picknickgrejer och åka ut på lite mer kul ! We Looove Sommarlov schemat ! :)
Man behöver aldrig vakna och undra vad man skalll göra av dagen, ingen tid spillen, bara njuta!
Varje morgon läser vi vad som står på schemat och grabben älskar ju detta, han vill ofta läsa vad vi skulle gjort ist vid regn, och när jag läser upp vill han alltid göra allt samtidigt.  Tur vi inte har samma bekymmer som S.ofia i SThlm där hennes ungar klättrar på väggen i väntan på utlandsresan , varför bara ha kul 2 veckor när man kan ta tag i saken och göra semester av hela sommarlovet  ? Hon vill flytta in till oss hHAHA, Be My Guuest!
 
1 kommentar
Sandra

Åhh mysigt , vad ska ni hitta på för kul ??? Jag vill också flytta in hos er :)

Svar: du är också välkommmmeen hahaha, ps vi åkte ut till skärgårn :=))
Chanel