She´s Out Of Your League-

 
 
Ohhh Fredag idag innebar hemmapyssel och matlagning och idag tog jag matlagningen till en spännande nivå, jag ville testa på lite indiskt och lite afrikanskt under en kväll, Lammkött i centrum,  bkev sp bra och grannarna på gemenskapsboendet var illa tvungna att smaka på allt gott, eller snarare vräcka i sig haha!    Blev verkligen en helafton coh såå mycket mat över. Ska försöka äta lammgrytan med foufou imorgon, Muuums, !  Nu är jag överdrivet mätt och så nöjjjjd!
Nu kan helgen börja på riktigt då
 
 
 
3 kommentarer
V

Lägg av !!!!
Faaaan va gott jag dör !!!
Detta måste du göra när vi ses , fan grym är du!!!!!

Sandra

Men wow !!!!!!!!!'
Öppna eget , jag kommer !!!!

Emmy

Stjärnkocken ,det är du!
Har du ingen recept man kan få? Skulle vilja testa tandoori kycklingen !