Old Days Are Back-

Här ligger jag, inte bara ful i håret utan även jättesjuk, febrig och förkylning på hög nivå,
Gick och la mig igår och visste att jag skulle vakna riktig sjuk, men är glad att det är idag som jag blev så dålig, hade ju inte tid i veckan att vara sjuk , idag hade vi på schemat att pyssla hemma och gå på bio på eftermiddagen, men det blev såklart inget av det, jag låg halvt som halvt borta hela dan, som tur hade jag mat från gårdagen som grabben kunde äta och så satte jag på några av filmerna som vi köpte häromdagen, räddningen verkligen ! 
 
På kvällen lyckades vi ta en promenad till Ica för att köpa lite gott till tacosmys, vilket vi gjorde, och tittade såklart på Musse.. 
 
Men igår hade vi en helt fantastisk dag, hälsan på topp och vädret snäppet vassare , hade bokat den historiska båtturen med teaterföreställning från 1500-talet, V.anessa var det som skulle hänga med , med sin son men så fick hon jobba natt och var nedslagen av tröttheten på lördagen så L.isa som hörde av sig och ville hänga med oss blev väldigt glad att vi hade så spännande planer inbokat så hon gick in ohc gjorde en beställning snabbt och snart var vi på öppet hav till andra sidan för att uppleva en svunnen tid.. underhållande vandringtur och föreställning, vi tog med oss fika  - Det blev lite snabb fika efter den historiska vandriing-turen på plats, ett par timmar senare plockade båten upp oss igen ohc tillbaka till fastlandet, vi ville inte att det skulle sluta där, så vi köpte med oss sushi och gick till trädgårdsföreningen och avnjöt en solig eftermiddag på gräsmattan med sushi, rosé och annat gott.. Där fastnade vi i timmar samtidigt som L.éon fick leka av sig lite och vid 20:00 var vi äntligen på väg hem , heeelt utslagna,

redan under picknicken var jag heees, och täpt i näsan och så jävla trött, ville bara lägga mig där och somna..  så inte minsta förvånad att jag vaknar idag febrig och förkyld... hoppas bli bättre snart, ska absolut försöka utföra våra schema för L.éon är som beroende av den, men som tur så är denna veckans aktiviteter mkt lugnare, vi sparkade ju igång loven riktig intensivt , mest för att han verkligen ska känna av det, så denna veckan är det mycket mer mys,cykeltur till närmaste sjö och grilla, plocka blommor, bibblan, museum, världsmys!  Vet inte exakt vad som står uppskriven men är ganska säker på att det är lugnare tempo denna veckan! Men först ska jag bli frisk , typ över natten ha ha !

Bjuder på våra fantastiska sommardag från igår (lörd)!
 
 
 
 
 
 Iskall Dryck och saftiga meloner efter vandringen
Och på Land igen blev det riktig picknick :)
 
2 kommentarer
Tant Bea

Jag tror Loen har världens coolaste mamma :)
Så mycket spännande och kul ni fyller sommaren med, jag önskar jag hade det så när jag var liten !
kul att du bjuder på så många härliga bilder på er sommar , man blir så glad att se att ni har det så bra :)

Emma

😍😍😍 sååå mysigt, lyckost Léon som har dig som mamma, det finns ju ingen tid gör tråkiga dagar , tråkig att du har gått och blivit sjuk men vila är bra :) krya nu på dig 💛