I Love My Life-

Jaaa,
det är sommar And We LOve Summerlife !
men det vänder säkert snart, lika bra då att njuta medan man kan ! :)
Häng med på våra senaste sommardagar i bild och lite ord,
Känner mig duktig som uppdaterar såhär så jag vid senare tillfälle kan klicka mig in här och uppleva allt på nytt efter man landat och hösten med den...  just nu känns det som varje dag springer förbi,  så tummen upp för mig själv som håller så bra uppdate även fast att "vardagsblogg" är det värsta jag vet, helt jävla ointressant på många sätt,men med tanke på våra schema och planer är det bara kul att uppdatera såhär även fast att jag SAKNAR att blogga om vettigare saker, men detta är ju bra tips oxå för er typ som vill hitta på nått och får idétorkan, speciellt ni med barn, se hit då, kanske hittar du nått som du ej tänkt på själv.
Jag har redan vänner som ringr och frågar vad som står på våra scehema , dem flesta vill vara med och man hinner ej träffa alla, så slutet på veckan  nu känns faktiskt rätt fullspäckad , men det är bra om folk får lite ideér från oss oh utför aktiviteterna själva, för jag har märkt att jag fastnar snabbt i min bubbla och glömmer bort att höra av mig till folk, sorry, vill ej vara helt sjukt efter och  dryg, bara född sånhär hahahahaahha!
Håret är snyggast i en boll, så jag har bestämt mig, jag tänker fan ej stå ut med den, trots att jag vissa stunder förälskar mig total i den så vill jag göra nått... så jag har redan köpt nytt hår och desperat ringt min frisör och bokat ny tid, redan IMORGON tors ahahah, blir tjockare och en mer dämpad färg, tråkigt men inte hittat den rätta färgen som faller mig i smaken när det kommer till ljusare somrigare flätor,  jag är rätt petig!, nu får det bara bli mörkbrunt, jättekul, NOT men ändå en färg som jag kan stå ut med varje dag, den här färgen gillar jag inte att ha som utsläppt och en sån begränsning är inte aktuellt , oavsett hur snyggt jag kan få till en look!

----
Trots Sjukan orkade vi ta oss till Lotta på  Lisebeg  måndagkväll, Min favorit var trots allt där och spelade,
Tommy Nilsson,  När "Öppna min dörr" kom, jaa, då var det Magi På plats, och små underbara minnen till den här låten dök upp, helt ljuvlig,  Och såklart var även  L.éons favorit på plats, melodifestival vinnaren Robin Bengtsson! Ojj, när han intog scenen , jaa,då var det en annan typ av magi för dem alla som var på plats,  , 
Vi dansade , åt popcorn, sjöng för fulla hals och njöt av en fin sommarkväll
 
Öppna Din Dööööörrrr
Robin Kör Sin grej
Happy Boooy
Inte sommarens sista glass, men nattens sista glass :)

---------- 
Tisdag hängde vi på Haga, de mysiga gatorna och boutique och fönstershoppade och åt glass och strosade runt , en sväng till hagakyrko lekplatsen ,
 

vi avslutade den mysiga  eftermiddagen på bibbland , där fastnade vi med pyssel, spel och läsning  , och såklart bland tidskrifter , helst gamla tidskrifter men det tar vi nästa gång det finns mer tid, för rätt som det var , var kl redan 21:00 och de skulle stänga bibblan hahaha !
Urmysig dag!

Gbg Stadsbibblan-
spelstund, de hade ej tärning så vi körde sten sax påse med var sin hand och räknade ihop samlagda poängen för att förflytta oss varje gång, var ju skit kul ahhaha! Den får vi köpa hem, med eller utan tärning! SÅ längesen man spelade denna, minns alltid fia med knuff från miin barndomssommar på Öland med (O.lle med familj och deras vänner B.ettan och hennes man och deras ungar.. vi satt uppe sent och spelade fia med knuff eller " Alla barn" historian om ni minns ?   "Alla tyckte det var kul på biologin utom Adela, det var henne man dela" HAHAH minns att vi tyckte dem var såå fräcka , speciellt när alla kom på egna, som ALDRIG rimmade aahha!
Läs och mysstund i den här mysiga salen!
Hamnade på MIN avdelning till slut =) En kort stund! WOPP WOPP!!!

-------
Onsdag (idag) Spenderade hela dagen med my hoomie  V.anessa, Är jag ute efter en flummig halvhippie häng, då är V.anessa helt rätt sällskap ahhaha, jag tar mig rätten att skaffa vänner till alla mina olika behov :D nämen det är V.anessa som kommer från samma land som mig och vi växte ihop som sagt första åren av våra liv i Sweeden och familjerna hängde tätt ihop  som en enda familj, hon har alltid varit som en "lillasýster" som man sällan träffar, ! Hennes coooola unge är 4 år, så dessa två leker bra ihop med, dem ringer till varann och har intressanta diskussioner om vad de skall hitta på osv. ahhaha !'
Vi spenderade dagen på "Actionparken" där skatekillar hänger och tränar och  visar allt de kan!
Imponerande , den här parken stod med på våra sommarschema  , bra när man tillåter sig själv att leta till nya ställen, inte ens V.anessa hade varit här tidigare, vi blev glatt överraskade,  och med fint väder och lite fika med oss kunde vi sitta där i TIMMAR, framåt 20:00 bestämde vi oss för att packa ihop och dra till mcdonald´s för käk!
vi promenade genom stan och mysiga gator hela vägen tillbaka till Brunnsparken där vi skildes åt efter lite mat !
Kommer hem ovanligt sent inatt, 23:00, siiinnes, men som tur finns det föräldrar som mig som inte låter tider styra deras liv speciellt ine när det är sommar och man vill ta vara på varenda minut av dygnet, inte varje dag man är en sån här aktiv och hippie mamma, så bäst att leva ut det ordentlig.. vem vet liksom när latheten attackerar igen !ur mysig dag och kväll iaf !
flera timmar senare, Sweeet Summer !
Kvällens sista dans-
Rasta Mamaaa :D
 
 
1 kommentar
Sandra

😍😍😍vilka härliga dagar ni har hos er, jag förstår att ni älskar livet 😄😄 NJUT!!!!

Svar: Som vi görrrr!;)
Chanel