Friday In -Orange Is Back

 
Efter att vi vart klara med flätningen som tog endast några timmar hos min frisör  så skulle vi ut och äta.. frisören B hade hört mig skryta om den indiska restaurangen och hon ska snart ta emot vänner från USA så hon ville hitta ett mysigt ställe att ta dem till, Så vi gick alla tre dit och njöt av god käk, herregud vad det är GOTT där på den indiska restaurangen, min absoluta favorit indiska restaurang, och B, hon blev HELT såld haha, man bokstavligen talat attackerar maten först, sedan upptäcker man att man knappt kan andas, ingen av oss kunde varken andas eller gå efter vi hade ätit.. vi köpte olika rätter så man får mer av matupplevelsen!  Hon skulle helt klart ta dit sina vänner när de kommer., och JAG måste dit typ 1 gång i månaden om det nu är möjligt haha! 
 Avslutade med lite vattenlek sent på kvällen och videomix (hemmakväll) för att handla 6 barnfilmer samt BECK, en liten box med dem 4 sista filmerna...GULD !
Movietime
 
4 kommentarer
Aytan

Alltså du passar tamejfam i allt ;) Det vart ju skitabra! Snygg som alltid

Sandra

Alltså du fattar inte hur vacker du är !! Passar så fint ! !!

Therese

Du är så vacker och du har ett ansikte som klär i typ ALLT!!

Emma

Så sjukt vacker är du, !! och vilken mysig kväll, ´du måste ta med mig till den restaurangen, vad heter den ?