Ett Jävla Monster!

Detta gör mig fysiskt illa, jag har läst om fallet förut men jag har bara mått illa av tanken , men nu när jag hittade det på Dr phil ville jag se detta, fyfaaaan säger jag bara, jag mår bokstavligen talat fysiskt ILLA!  Kan ej hålla tillbaka tårarna, tänker på dem små stackars offren som föll offer för den här ugly satans jävla monster.. Det var sjukt jobbigt att se detta samtidigt som man sitter här och ser sitt oskyldiga barn leka och busa runt, Jag hade slaktat han med mina bara händer och huggtänder och tagit mitt straff därefter om han var här nu, skiter fullständigt i om det är någon jag känner eller ej, den här jävla monstret ska eldas upp levande, hans ord är så giftiga och skadar ens själ... tänka då dessa offer som inte bara fått höra hans ord, utan varit i hans sexuella våld. FY SATAN!!!
 
1 kommentar
Matilda

Så jävla sjukt! Monster!

Svar: I Knooow!!! :(///
Chanel