Strip It Down-

Kvinnans kropp i centrum,
Alltså det är SÅ vackert,

Starkaste och vackraste kroppen som någonsin skådat
Det tillhör kvinnan !
Den kroppen är kapabel till vad fan som helst,
Den kroppen Kan föda ut  ett nytt liv och ändå fortfarande se ut som en konstverk,
Den kroppen får stora män att be på sina bara knä
Den kroppen får det att regna pengar, blod och tårar
den kroppen kan få en iskall man att börja gråta
Den har all rätt att stå i centrum,
Kvinnans kropp,
MIN Kropp,
Mitt Vapen
Min Räddare,
Min stolthet
mitt bästa intrument ever!

Den här videon är verkligen ren konst,
Det vackraste på Länge,
Det blir inte bättre än såhår,
Varit småbesatt av denna videon nu i ett par år
Men inte hittat rätta orden att beskriva den rätt,
Men nu ser jag den igen och inser att det är inte så svårt
Att sätta ord på denna videon,  varför jag bara Älskar denna!
Den visar styrka, egenkärlek, stolthet, Power, systerskap, lekfullhet, sexighet & sårbarhet
Allt i ett, Jaa, Kalla det vad man vill, Men oslagbar är kvinnans kropp!
Och vet du vad ?
Du har råd att göra vad FAN du vill med den !
2 kommentarer
Emmy

vilken häftig video, den har jag nog missat :) !

Svar: Den är hur vacker som helst tycker jag,¨så Njut av den vetja :
Chanel

Tant Bea

Din kropp 😍😍😍

Svar: Baaaaabe ;)))
Chanel