I´m Sorry Mama!

Sååå Underhållande när min son kommer in till mig i badrummet efter han missskött sig och fick gå in på sitt rum, han kommer ut senare och säger sig ha skrivit ett brev till mig där han ber om ursäkt, Okej låt höra sa jag för han ville gärna läsa det högt för mig,, och så börjjade han, Jag höll för munnen för att inte skratta, försökte se sådär allvarlig ut, sedan hör man i bakgrunden, kl är 18:00 och Bolibompa låten börjar och hans stora engagemang försvann direkt ut genom fönstret hahaha,, Fyfan va jag skrattade sen när han rusade iväg och lämnade mig kvar med mina stora förväntningar .=)
4 kommentarer
Terre Andersson

Hahahha Bolibompaaaaa!

V

Hahahah men guuuud vilken charmtroll han är 😍😍😍 jag har säkert tittat 20 gånger , jag kan inte sluta titta 😆😆😆

Aytan

Det mest vackraste klipp jag sett💕💕 man dör sötdöden😩😩❤️

Sandra

Vilken goo unge du har :) SÅ söt