D-angel Face

Ibland Händer Det ,
Att Personer Du Minst Anar
Kan Vara Svaret

På ALLT
 
Det Onda!
 
Jaa, Det är eentligen allt jag kan komma på att säga mitt upp i dem olika utredningspoddar, Veckans brott , Nyehterna , Dr Phil, , färska brott, gamla brott, Det är verkligen helt sinnessjukt, triangeldrama, svartsjuka, pengarmotiv,  en otrogen man som inte vågar berätta för sin färstmö om otroheten så han väljer att DÖDA henne än att berätta, och för att sedan kunna leva "lycklig" med älskarinnan, " , Det ena motivet är mer ihålig än det andra, jag får förfan illa, ibland väntar jag på den där "perfkta motivet", det finns inget bra motiv för att ta livet av nån , om inte det är så att personen kanske dödat din närmaste anhörig, då tycker jag med ALL RÄTT att det är rätt åt dom, , men knappt nått av detta får man se, där hämnden verkligen är ljuuuv, utan det är folk egentligen utan motiv, som väljer att släcka liv höger och vänster, utan någon större förklaring, för dom säger det själva: " Jag vet inte varför jag gjorde det, hon/hon var en god person", Jaaaha? var det drf du dödade denne? Liksom VAAA???? jag vill "förstå dem"; jag vill förstå, men jag förstår inte alls... Och självklart, är 90% av dem olika fallen känner gärningsmannen/kvinnan sitt offer...  Tänka att veta att personen som är din trygghet planerar dina sista andetag? tänka att han sista kvällen köper blommor och smycken till dig och du visar stolt på sociala medier "vilken underbar man du har" för ivkäll har du fått gåvor från honom, Utan anledning, bara för att det är onsdag mitt i veckan, nästa dag finns du inte mer!!!  
 
0 kommentarer