Sommarens Sista Dans-

I Söndags hade vi sommarlovets siiiiista dag, 
En sommar fylld med mycket skratt , lycka och så alla  fina minnen vi samlat på, Det känns skönt att återgå till "det normala vardagen"  den normala vardagen kommer kännas lite som semester för mig ett tag nu haha, för det har verkligen varit full rulle, och inte bara det, det har ju även drbbat min  stackars blogg haha, mkt vardags-uppdate, men ville bjuda på Min och L.éons första tid efter flytten och så kom sommarlovet där och då fick det bli så ett tag, Men även min blogg kommer återgå till Ego-inlägg där L.éon inte kommer ta över helt haha, jag gjorde ju medvetet val att ni skulle ta del av  hans/våra vardag  på bloggen då jag har uteslutat han en längre tid, vissa undrade hur det var med L , växr han och blir stor, mest är ju vänner som inte ser han varje dag som tyckte jag skulle uppdatera lite mer om L och få tillbaka han ltie mer på bloggen , så hela sommaren har ju ni faktiskt fått följa med direkt in i våra vardag, även fast att jag inte brukar "uppdatera" så mycket om L.éon annars och endast bjuder på lite bilder ibland  så finns han absolut med i allt jag gör och är haha, SÅ jag tycker mig ändå har bjudit på massor där L.éon varit i centrum typ sen flytten, ville att ni skulle få ta del av han, våra liv, mig som mamma efersom den biten har ni fått endast väldigt lite av senaste åren ,och nu efter att L.éon har tagit över bloggen över sommaren så längtar jag SÅ  tillbaka till den typen av blogg jag föredrar, mindre vardags-bullshit, mindre barnsnack  och mkt vuxensnack , JAG i centrum, mina tankar, åsikter  om allt, känslor, kärlek & relationer, musik, texter, brott och straff, filmtips YOU NAME IT, 

SÅ Med det sagt får vi  tacka för den här sommaren som varit , Grabben har varit så nöjd med den här sommaren, han tycker att allt har varit bra, han har cyklat,badat, ätit mycket glass, dansat i regnet, sovit över hos kompis, skärgården var på hans topplistan, Liseberg, Lotta på Liseberg, Mary J Kvällen, Bubbblor-kvällen, Kulturkalas-veckan, sin gudmor som var här och hälsade på, Pysseldagarna, Tacokvällarna, konsert-kvällarna, Bolibompa i B.orås, sena kvällar , pyssel på stadsbibblan, museum ,  nya saker han testat på, nya platser vi har besökt, nya vänner han fått , festival han varit på,  Vi har inte ens hunnit med allt, pga brist på tid, Årets sista sommarlovens dagar i bilder:
 
Duktiga Cirkus-killar :)
Majorna för att hälsa på L.isa, tog med mig flaska bubbel och hon bakade goda bakelse för frosseri... 
Efter vi frossat i oss massa sötsaker och druckit lite bubbel och L.éon fått sockerchock  var det dags att möta resten på stan då vi skulle träffa H.enrik och även S.olange och hennes vännina som var på besök från SThlm, vi skulle  gå på food truck market , kolla på The dance show, Dancehall , sedan skulle vi alla samlas utanför operahuset och se på fyverkerierna vid 23:00 , vilket vi gjorde oxå, vi var alla glada och taggade inför lördagkvällen och mer eller mindre sommarlovets sista kväll, vi hamnade på afrikanska foodtruck då L.isa ville testa, vilket hon gjorde och emr ville hon ha, jag med !!
Dance-shooooow!!! . 
Fantastisk kul kväll och vi var ute rätt sent, kom inte hem först 00.30 , då var det bara att kasta sig i säng, 
söndag var det Rix FM festivalen , jag var kidsfri i ett par timmar så jag hängde där på rix fm festivalen en stund med S.olange och hennes tjejkompis 
 
hämtade sedna min grabb, och en skinn fåtölj HAHA, life on the road, familjen annorlunda :D
 
Alltså L.isa driver ju en bar och bistro  och lagar all mat själv ovh bakar allt själv, allt från enkla tårtor till brölloppstårtor mm, ni skulle se hennes verk , alltså WTF! självlärd dessutomm sen 5år tillbaka,  Allt detta är hennes verk och inredningen all by her.. Tummen upp!
 
 
 
1 kommentar
Emma

Alltså vilken härlig sommar !!!!!!! 😫😫😫