Ondskan Har Landat På Planet Sverige -

 
 
 
Vi ber för Stockholm, För Sverige,  För Paris, för Berlin, , och för För Syrien,
Framförallt För Hela Världen,
För  Mänskligheten Som är I Krig ,
Hela världen är i krig och idag kom ondskan till Stockholm City, Detta är SÅ fruktanvärt, Men inte oväntat,
Tror ingen är riktig förvånad men skärrad, ledsen och man tappar hoppet om mänskligheten tooootal!,
Det enda jag tänker nu är att hoppas inenrligen, att den första attacken nte bara är för att distrahera, att detta inte är pågående krig, utan att den stora faran är över för den här gången, hoppas det inte blir flera attacker, inte i Sverige, Inte i Stockholm, Inte i Göteborg, Inte i Grannstaden och Inte nånstans i världen egentligen,! :(
Finner inga ord just nu förutom att jag  hoppas Hoppas man hittar gärningsmannen Mycket snart !
Mina tankar går till Dem alla berörda, Till dem direkt berörda framförallt men även för HELA Sverige!
 
2 kommentarer
V

:(
polisen har gripit den misstänkte nu , Skönt!!!

Svar: japp, det har dem, sitter och glor som en idiot,! och tar ut mina fläotr samtidit, så det blir en sen natt med bara nyheter
Chanel

Tant Bea

var är världen på väg :(
Jag mår bra, jag var på stan under dagen men jag hann komma hem innan detta hände , SÅ tacksam för min egen del men tänker på alla som inte hade samma tur :(

Svar: åååh skönt att höra, jag har fått bkräftat från dem få man känner i Sthlm och dem mår väl, och du var en av dem jag tänkte på men så har inte jag ditt nnr !! helt sjukt, och vilken jävla tur att du hann hem innN ! KRAM!
Chanel