Lördagsmys

Full Rulle Här denna helgen som ni kanske förstår 
är inte bara mitt upp i städning och packninh av det sista,
min son har gått och blivit sjuk , feber och hosta nonstop 
hängig och snorig , självklart ska det komma NU, shha men viktigaste är att jag får gjort så mkt som möjligt mellan varven .. nu har jag tagit paus oh vi har en sista lördagsmys i den här lägenheten . och inte Är det tacosmys som jag hade tippat på, utan  en mkt simpel lördagsmys på en filt med massa kuddar , pizza, Cola och Mr Bean , och så självklart Arboga-Gåtan !!
Trevlig Afton Out There !!!
 En glimt av 5 kartonger med mina filmer , movienörd och ikväll ska jag nog sätta på nån gammal favorit 💖 
 
3 kommentarer
www.teresia87.blogg.se

Så spännande att ni snart drar mot nya äventyr :) Jag tror att det kommer bli kanon!

Therese

Krya på Lillen 😘😘
Och lycka till med flytten nu, längtar till ni flyttat lite närmare oss ❤️

Sandra

Gud vad spännande , lycka till med flytten till Göteborg :)