Jag Är Inte Som Alla Andra-

 
Jag har redan somnat på soffan men bestämde mig för att ställa mig upp och bete mig normal HAHHA
Så varför inte en fredagsdans  efter en lååång men härlig långfredag...

Vi vaknade otrolig tidigt så det har känts väldigt lång, gick upp 04:30 och städade upp det sista inför sista visningen här... Inte så mkt att göra efter grovarbetet vilket är otroligt skönt , och om några veckor så ska vi ju släppa den här lägeneten så det är bra med dessa visningar så man fortfarande håller lgh i glansigt fint
10:30 var visningen så redan vid 9 tiden gick vi  ut i solen men vilken KYLA, man blir SÅ lurad, men mådde bättre när jag sågTeresias bild där det var SNÖ i Örebro aahhaha, Så underbart ,  härligt straff för henne som varit borta under hela vinterkalvåret, hon har härjat runt i typ hela  Asien och i Dubai och guuud vet vad, inte mer än rätt åt henne! woopp wopp ! :D
Se bara på den här bilden här nedan , rymt från Sverige och skrattar åt oss resten,
Welcome Home T.ereziiia,!

Men vi njöt iaf av vårsol här på kusten trots kylan, L. lekte med sin förskolekompis innan vi gick för att ta en fin fika men jag hoppade fikan för att jag var illa tvungen att gå in på offentlig toalett då L.éon blev kissnödig just då, känner mig ooooerhört äcklad efter besök på offentilig toa så det är för mig nästan omöjligt att äta efter det, behöver hem och tvätta händerna 100 gånger extra... Men så var det chokladtårta oxå och jag är inte mkt för sånt, kan vara gott med en bit, men inget jag sitter och dreglar över,  jag tycker om jordgubbstårta men det är typ allt ahhaa, inte mkt för bakelse , sötsaker även om jag tycker om att knäppa bild på de och ibland baka det, men annars intresserar smaken inte mje, finns en enda sötsak som jag är hårt förälskad i,  min heliga COLA!

L.éon, Sockerface, vet inte hur många som attackerade den här ungen när vi satt där för att berätta för han hur söt han är  , tanterna blir helt såååld i han, Vissa stunder blir det liiiite mkt och L.éon blir SÅ obekväm, det är okej när dem är små och sitter i vagnen men när det börjar bli en stor pojk av han, då tycker han det är SÅ ocoolt med alla som ska fram och försöka pilla på hans kind, hår, ansikte, folk har ju ingen självkontroll när det kommer till vissa saker.. L.éon uppskattar INTE all uppmärksamhet han drar till sig, och det är MYCKET, för det mesta tänker jag inte alls på det, men när L.éon blir SÅ obekväm, då hajar jag till och förstår att det är kanske inte så "normalt ändå" hahaha,  en kvinna vägrade ju nästan lämna oss, eller snarare HAN,
Ohc på muggen står det: JAG ÄR INTE SOM ALLA ANDRA" hhahah vi hade väldigt skoj diskussion kring detta!
Hemma blev det mer fika för hans del ahahha, Långfredagar, då ska man fika gissar jag ;)

Efter häng´, lek , promenad, fika m.m. så handlade vi väääldigt lite för en mini påskmiddag för oss 2 imorgon,
eftersom vi inte har typ några möbler  så ska vi ordna till en mysig  hippie påskmys, ååhhh, filt på mattan och tändat ljus med lite påsktallrik, och aknske måla lite ägg!..
Våran påskbord den här gången kommer vara sååå simpel och helt perfekt. brukar ju annars göra laxpaj och lite allt, sallad m.m då påsk ändå alltid varit lite min grej,. men den här gången blir sdåär överdrivet enkelt och perfekto, hel lax i ugnen med dill,, ägghalvor med romsås i, romsåsen blandar jag ihop med ägg gulan , rödlök, gräddfil och gräslök för att sedan klicka in i äggen,  och resten ha som romsås till laxen, färskpotatis, gravad lax , lite skaldjursallad från fiskdisken,  3 sorters sill , kycklingköttbullar och alkoholfri färgglad bubbel till,, Sådär peeerfekt simpel och väääldigt gott  ska det bli !
Och vi har fått in levande tulpaner, vet dock inte hur lång tid det tar innan jag tar dö på dem!
 
 
2 kommentarer
Tant Bea

Glad påsk minafina 😘😘

Svar: glad glad påsk Biia ;)
Chanel

Emmy

Va mysigt det ser ut , OMG ge mig chokladtårtan 😫😫😫

Svar: glaaad påsk :))) kom och ät bara haha jag vill icke ha!!
Chanel