Fridaynight-

 
Det har regnat heeela dan, häromdagen var det mycket finare väder
då var vi ute på våra innegård och spelade Space kubb som grabben fick av mig på hans födelsedag
Rätt skoj,och här är det barnregler som gäller, suger bolls hahah!
Vååår i Luften,, Jaa i 5 minuter !
några sista goodbye
Goood kycklinggryta med grekisk lantbröd
FREDAG: sista soffan hämtas och raka vägen till tippen med den, och lite annt, och lite saker förvaras hos G och hennes man, en äldre kvinna som brytt sig oerhört och vill ta mig under sina vingar en tid efter vi flyttat hit, Hon lovar att komma och hälsa på i Gbg och det ser vi fram emot, hon och hennes man kom coh tog med det som skulle slängas och resten av sakerna som vi inte har använing för just NU förvaras hos dem, !
Mest kartonger fulla med filmer och böcker,  Dem viktigaste böckerna och filmerna är med.. Jag har varit filmsamlare så jag har kanske 4-5 flyttkartonger med filmer, 
Nu har vi ingen soffa moahah, så gött !  filtmys all in,,,
Ännu en helg med min favorit kinamat, som jag kommer sakna den här kinamaten, Jag njöt ordentligt för det är nog sista gången, på väldigt länge!
Efter jag nattat grabben kommer min  kompis över,,Det var riiiiktigt kul att få se han igen, en trygghet från denna staden för han tog så väl hand om oss första tiden när vi var helt nya här , vii drack  lite rödvin, lyssna på blues och skratta som fan åt knasiga grejer som hänt, tex när min vagn rullade ner i havet och han fick rädda den situationen med dykare och allt, vi skrattade verkligen åt allt, preciiiis som good old time, det påminde verkligen om första tiden här, rätt häftigt att sluta allt som det började, det var den perioden som jag verkligen fick upp ögonen för blues och jazz på helt ny nivå!  det var en häftig börja, och slut !
 
1 kommentar
Emmy

❤️❤️❤️