Crazy Beautiful

Ett av mina faaaaavorit tonårsfilmer, kan nog inte med ord beskriva hur illa besatt jag var av den här filmen, och hur ofta jag såg på den, sen tonår kanske, var nog 16 eller 17år  när jag sprang på den och blev som besatt , jag kände igen mig själv så illa mycket i henne att det var nästan skrämmande,

Här sitter jag  x x x antal år senare , och blir nästan lika berörd av att bara se trailern ..!   Det var verkligen en av mina favorit filmer back in dayz   som verkligen tar mig tillbaka till kanske dem svåraste perioderna av min tonårsliv samt min första "kärlek" eller förälskelse ska man kanske kalla det, han  såg i princip ut som han i filmen, Jay, Såååå mycket likheter , både i utseende och deras personlighetsdrag , och våra kärleksresa var all time crazy så hela filmen kändes alltid sjukt tungt att se på när jag var yngre  men jag var så illa besatt av den, 

Idag  påminner den här filmen om så mycket, den står för dem svåraste perioderna av tonårs livet,  tonårsförälskelsen, tonårsrebellen,.., känslan av att det brinner inom dig och ingen kan rädda dig än du själv, men du har inga verktyg för dig, varje andetag smärtas, hennes känslor i filmen var mina känslor, missförstådd av världen och inte heller mottaglig för kärleken, som en drog att förstöra alla fina relationer, med vänner, familj och kärleksrelationer, ,, den här filmen tar mig till dem timmarna, när tonårslivet verkligen kvävde livet ur  mig  ! ska bli kul att se det igen efter så lång tid, med nya ögon,när själen inte längre brinner, sist jag såg den var nog 2010 faktiskt    

Även denna Filmen har jag på DVD men kan ses direkt på den här länken: CRAZY BEAUTIFUL
1 kommentar
www.teresia87.blogg.se

Den här filmen hade jag glömt bort helt!!! Ska lätt se den :)

Svar: Jaaa gör det, , bra filmer ligger och skräpar medans man tittar på dagens skit som går på bio !
Chanel