Is This The Moment Where Everything Changed, Forever?

 
Jag tror det var när Carrie och Big dansade till Moon River i hans vardagsrum bland alla flyttkartonger när han skulle flytta till Napa  som jag helt och hållet förälskade mig i den här typ av musik, också när dem sitter på restaurangen och han sjunger " WHEN I WAS SEVENTEEN IT WAS A VERY GOOD YEAR " för henne och hon känner sig som den utvalda av dem alla, åhhhhh  Och den låten är liksom en av mina favoriter så det är en moment not just for Carrie men för mig oksåa hahaha, det är  the big moment när jag faller för hon och hennes man, tillsammans  :D  , det är nått så levande med dem 2 scenen som jag pratar om,  och dem känns som minnen att föreviga , det är som "The moment when everything changed, forever" for good or bad, du kommer alltid minnas den för den läggs in i minnesbanken för gott,  Det var det jag gillade med Big, han verkade ha en äldre själ åtminstone när det kom till hans musikstil, han lyssnade ju alltid på gammal musik på Vinyl, Då blir jag verkligen förälskad i hela scenen  även om det är lite sorgligt och bittersweet !  Den här  typen av musik älskar jag extra när höstens första löv faller , korka upp flaska rött framför sprakande brasa , den där lille enkla stunden mitt upp i livet är  breathtaking moment  2 Just die for♥
2 kommentarer
www.teresia87.blogg.se

Jag håller med!!! Den här låten är SÅ höst!!!

Svar: verkligen, Me Looove it !
Chanel

V

CATC❤️❤️❤️❤️

Svar: lifetime love there :)
Chanel