Dödlig Loveaffair-

KATEGORI: BROTT & STRAFF
---------------
 
Alltså herregud!!!!!!
 
 
 2 kvinnor, gifta.. den ena har affär med den andra kvinnans man, allt slutar i DÖDLIG kärlekstriangel, 
dem två kvinnorna möts öga mot öga 4 år efter dramat som slutade med att en man är död och den andra sitter i fängelse för mord..
 
Hur skulle det kännas egentligen att få veta att ens man sen 7år tillbaka är död, och anledningen till att han är död är för att han kämpade för en annan kvinna? Hans älskarinna, ?!! ska du bli arg eller sörja,?

Jaa, det är först efter hans död som hon förstår att han varit otrogen, vilken urspårad drama , sett den säkert  3 gånger, första gången för kanske 1,5 år sen faktiskt, Dr Phil som vanligt,  , lika fascinerad varje gång! Och värsta är, jag VET att det finns gott om såna äktenskap runt vaaaaarje hörn, varje varje varje hörn,

Men jag hoppas ingen ska behöva  få reda på sanningen på det här sättet,  efter deras "livspartner" försvinner börjar man verkligen veta vem han var, snacka om att jag hade slagit honom back in life för att ge mitt sista medd.. seriös, hur kan man leva vidare när man vet att man ALDRIG Akommer kunna ställa sin man mot väggen,!?  :/
 
3 kommentarer
Terre Andersson

OMG!! Vart kan man hitta den??

Svar: skickar direkt länk imorgon, ska däcka först, men den måste du se =) sinnes ju O
Chanel

Fanny

Riktigt sjukt sett detta typ 2 ggr oxå

Svar: I know, så brutalt sjukt ! :/
Chanel

Sandra

Men shit vad finns det för folk!!!!!
Var hittar jag det avsnittet ???